
Boligutviklerne med høyest kundetilfredshet i 2021
Årets vinnere er kåret av Prognosesenteret AS
Skrevet Av Heidi Bjørneng, Prognosesenteret AS

Effekter og utfall ved fokus på kundetilfredshet
Det er flere fordeler ved å jobbe med å øke tilfredsheten blant kundene dine. Jeg skal si litt om noen av disse her. Dette har basis i funn og resultater som er observert hos aktører som har arbeidet med forbedring av sin kundetilfredshet over tid.
Skrevet Av Prognosesenteret

Hvordan bør kundetilfredshets-undersøkelser gjennomføres?
Før du skal i gang med undersøkelsen, må dere ha en målsetting. Denne bør defineres ut ifra hvor dere er i dag, men også med tanke på hvor dere ønsker å være. Målsettingen for deres score på KTI kan gjerne være mer langsiktig enn ett år. Når undersøkelsen er gjennomført og alle tilbakemeldingene er analysert, får dere status på hvor dere står.
Skrevet Av Prognosesenteret