Boligutviklerne med høyest kundetilfredshet i 2021

Årets vinnere er kåret av Prognosesenteret AS

Skrevet Av Heidi Bjørneng, Prognosesenteret AS

NPS – uviktig alene, men viktig i kontekst

I den grad det finnes et «buzzord» i undersøkelsesverden, er NPS eller Net Promoter Score i nærheten av å være dette. Tanken bak NPS er at det skal være basert på det «ultimate» spørsmålet du kan stille dine kunder; vil du anbefale (ditt selskap) til en kollega eller venn?

Skrevet Av Adrian Ekelund

Hvilke holdninger har nordmenn til nybygde boliger?

Se resultatet fra vår Future Living-undersøkelse.

Skrevet Av Prognosesenteret

Kan du gjennomføre KTI-undersøkelser i din bedrift?

Nøkkelen er at hele organisasjonen deres jobber med KTI – i alle ledd – alle har en viktig rolle i dette og må bidra for deres suksess.

Skrevet Av Prognosesenteret

Effekter og utfall ved fokus på kundetilfredshet

Det er flere fordeler ved å jobbe med å øke tilfredsheten blant kundene dine. Jeg skal si litt om noen av disse her. Dette har basis i funn og resultater som er observert hos aktører som har arbeidet med forbedring av sin kundetilfredshet over tid.

Skrevet Av Prognosesenteret

Hipp, hipp hurra for norske boligbyggere og -utviklere!

Resultatene fra kundetilfredshetsmålingene for 2020 er gledelig nytt for norske boligbyggere og -utviklere. Tross et meget spesielt og krevende 2020, kan bransjen notere enda mer positive tilbakemeldinger fra nyboligkjøperne

Skrevet Av Bjørn-Erik Øye