Vis alle artikler
Anleggsmarkedet
Annet om bolig
Arbeidsmarkedet
Boligmarkedet
Boligpriser
Bygge/renovere
Byggekostnader
Byggevarer
Demografi
Energi og varme
Europa
Flytting
Forbrukeradferd
Future living
Hage og uterom
Handel
Hytte
Interiør
Internasjonal økonomi
Kjøkken
Kundetilfredshet
Merkekjennskap
Næringsbygg
Norsk økonomi
Økonomi, lov og rett
Oppussing
Strøm
Yrkesbygg
Ved å måle kundetilfredshet vil byggevareleverandører få et verktøy for å forbedre forbedre organisasjonen i en kundeorientert retning.
Skrevet Av Heidi Bjørneng
Ved å måle kundetilfredshet vil byggevarekjeden få et verktøy for å forbedre kjeden i en kundeorientert retning.
I denne artikkelen vil vi fortelle om viktigheten av å måle kundetilfredshet, hva som fører til høy kundetilfredshet blant boligutviklere og hvordan det å endre organisasjonen i en kundeorientert retning vil øke lønnsomheten i bedriften.
Det er flere faktorer som avgjør hvilken type måling dere bør velge.
Årets vinnere er kåret av Prognosesenteret
Prognosesenteret har i mange år målt kundetilfredshet blant kundene som kjøper en nybygget bolig av en boligutvikler. I løpet av disse årene har vi sett store forandringer i bransjen.
Selskapene som skaper de beste kundeopplevelsene setter kunden i sentrum i alt de gjør og har en bedriftskultur hvor det føles naturlig å ta valg og gi gode råd som er til det beste for kundene.
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår informasjonsside for mer detaljer